Продавець Mebel-Trade — Більше, ніж меблевий інтернет-магазин! розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
166 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (завтра, 19.04).

+380 (66) 767-37-08
+380 (73) 767-37-08
Mebel-Trade — Більше, ніж меблевий інтернет-магазин!
Кошик

Поширені питання

  • Умови повернення та обміну

    Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.

    Терміни повернення
    Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).

    Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
    Умови повернення та обміну: - товар знаходиться в тому вигляді, в якому був доставлений; - товар не був у використанні (не збирався, якщо він розібраний, в розібраному стані), збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, не пошкоджено упаковку; - товар не входить до переліку товарів, які не підлягають обміну чи поверненню, затверджений Кабінетом Міністрів України; - в разі повернення вартість доставки сплачується клієнтом, якщо було отримано бракований товар чи доставлено не те, що було замовлено, вартість повторної доставки сплачує інтернет-майданчик; - вартість зворотного доставки оплачує інтернет-майданчик.

  • Які терміни доставки?

    Терміни доставки залежать від виробників, у середньому це 1-3 тижні, але є виробники, у яких термін поставки приблизно 1 місяць. При замовленні меблів менеджер вас зорієнтує щодо строків доставки.
     
  • Які умови доставки і оплати?

    Для оформлення замовлення вам потрібно буде переказати на розрахунковий рахунок завдаток у розмірі від 10% від вартості товару, решту 90% - кур'єру під час отримання товару. Вартість меблів у гривнях фіксується на день оплати і не залежить від курсу валют! Після того як скинете завдаток, зв'яжіться з нами. Ми відправляємо замовлення в Польщу, після прибуття товару в Україну, а це триває близько 1-3 тижнів (залежить від виробників) відправляємо вам на вказану вами адресу. Вартість доставки по Україні оплачується згідно з тарифами перевізника за рахунок одержувача!
  • Як замовити меблі з інших польських сайтів?

    Замовлення можете оформити через форму зворотного зв'язку або нижче зазначенням реквізитами:
    (066) 02 50 504 Viber WhatsApp
    (073) 02 50 504
    mebeltrade.shop@gmail.com
    У заявці потрібно вказати посилання на товар, який вас цікавить, наші менеджери порахує вартість доставки і митний збір, і нададуть вам вартість товару вже в Україні!
  • Чи здійснюєте ви доставку до квартири та підйом на поверх?

    Будь ласка, зверніть увагу на те, що адресна доставка здійснюється до входу в будівлю. Вартість ручного занесення в квартиру залежить від: габаритів, складності підйому та наявності ліфта (куди товар міститься в упаковці). Доставку додому здійснюють усі перевізники, але деякі при 100% оплаті. Післяплатою доставка додому здійснюється тільки Новою Поштою, Міст Експресом та Авто Люкс.
  • Як отримати промокод?

    Промокоди можуть отримати передплатники наших сторінок у Facebook та Instagram.
  • Що таке промокод?

    Це унікальний код, який дозволяє отримати знижку на товари, що беруть участь у певних акціях.
  • Я нашел дешевле?

    Мы всегда готовы к аргументированному торгу. Звоните и уточняйте у менеджеров окончательную стоимость.
  • Чи можна купити товар оптом?

    Так, є варіанти співпраці для оптовиків і дилерів. Умови обговорюються індивідуально з нашим менеджером.
  • Можно ли у вас заказать мебель з других польских сайтов?

    Да, конечно! Мы сотрудничаем с многими польскими интернет-магазинами такими как:
    gama-sklep.com.pl  twojemeble.pl  meblowiec.pl  meblujdom.pl
    Также можем привезти мебель и сопутствующие товари с самой известной торговой площадки allegro.pl
  • На сайті немає того товару, який я хочу придбати?

    Можливо він ще не виставлено на продаж на сайті, або товар може бути у свіжих надходженнях, або доступний під замовлення. Телефонуйте і уточнюйте наявність товару у менеджерів.
  • Що робити, якщо товар був пошкоджений під час перевезення?

    У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення — необхідно відмовитися від одержання товару і його оплати, а також, скласти акт (претензію). У випадку, якщо дана ситуація буде мати місце – просимо Вас повідомте нам про подію за телефоном!
  • Как проверить товар при получении?

    При получении мебели необходимо проверять стекло, зеркала, фасады. Всю остальную проверку лучше производить, непосредственно, во время сборки мебели.
    Если во время сборки Вы обнаружили брак, то отложите сборку этого элемента и сообщите о дефекте в наш отдел заказов по телефону. Не монтируйте деталь с браком!!! В случае монтажа бракованной детали, гарантия на нее не распространяется!!! Если не были проверены комплектующие мебели со стеклом и зеркалом, продавец не несёт ответственность за их целостность после доставки товара.
    На пакувальному картоні повинна знаходитися етикетка з маркуванням виробника даного товару. До закінчення складання меблів не рвіть, і не викидайте упаковку. Тільки за таких умов дана деталь підлягає заміні виробником по гарантії безкоштовно. В інших випадках бракована деталь змінюється за рахунок покупця.
  • Скільки днів товар знаходиться в пункті видачі?

    У відділенні кур'єрських служб "Нова Пошта", "Авто Люкс" і "Міст Експрес" замовлення буде перебувати протягом 5 робочих днів. По закінченню даного терміну, кур'єрські служби беруть оплату за зберігання товару на складі.
  • Які способи доставки по Україні?

    Доставка по Україні здійснюється за допомогою кур'єрських служб:
    Нова Пошта (+ післяплата)
    Міст Експрес (+ післяплата)
    Делівері
    SAT (+ післяплата)
    Авто Люкс (+ післяплата)
    У Київ р. існує своя платна, але дешева доставка "під двері".

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner